Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
ZOBACZ KOSZYK
Ilość produktów w koszyku: 0
Wartość koszyka: 0 PLN
Jak kupować – krótki przewodnik po sklepie reactor.pl

Pytania i odpowiedzi
 
 
 

 
Zamówienia

1) Jak odnaleźć na stronie poszukiwany produkt ?
W górnej części strony znajduje się czerwony pasek z wyszukiwarką dzięki której mogą Państwo odszukać dany produkt zarówno po słowach – kluczach (np. drukarka, monitor, dysk itp.) jak i po modelu.

Można również odnaleźć produkt wybierając go z odpowiedniej grupy towarowej na stronie głównej, a następnie w menu po lewej stronie z odpowiedniej podgrupy.

2) Jak kupić odnaleziony produkt ?
Gdy już odnajdą Państwo poszukiwany produkt, prosimy upewnić się, czy znajduje się przy nim informacja o jego obecności w naszym magazynie.

W przypadku zamówienia towaru, którego obecnie nie posiadamy w magazynie, skontaktuje się z Państwem nasz handlowiec, który poinformuje o planowanej dostawie brakującego sprzętu lub zaproponuje towar alternatywny.
Gdy zdecydujecie się Państwo na zakup produktu, wystarczy nacisnąć ikonę z obrazkiem koszyka, a towar zostanie przeniesiony do wirtualnego koszyka zakupowego.
 
W tym momencie system sklepowy poprosi o zalogowanie się – w punkcie 4 znajdują się wszelkie informacje odnośnie logowania. Koszyk z zakupami znajduje się po prawej stronie sklepu.

W tym momencie można odszukać i dodać do koszyka kolejne produkty, lub przejść do realizacji zamówienia poprzez wciśnięcie przycisku Dalej (w koszyku zakupowym).
W kolejnym kroku zostaniecie Państwo poproszeni o wybór sposobu zapłaty za zamówienie oraz o wskazanie w jaki sposób towar ma zostać Wam dostarczony. W przypadku wyboru dostawy za pośrednictwem firmy spedycyjnej, za domyślny adres dostawy brany jest adres podany podczas rejestracji. Gdy zachodzi potrzeba zmiany adresu dostawy, należy w tym momencie wpisać nowy adres dostawy wybierając opcję Dodaj nowy adres.
Wciśnięcie po raz kolejny przycisku Dalej spowoduje wyświetlenie podsumowania o zamawianych towarach oraz informacji dotyczących dostawy. Po sprawdzeniu poprawności danych wciskamy Zamów - celem ostatecznego zamówienia towaru lub Powrót - w celu powrotu do poprzedniego kroku zamówienia.
Po wciśnięciu Zamów, na adres mailowy podany w rejestracji, zostanie Państwu przesłane potwierdzenie złożonego zamówienia.

3) Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie?
Nie, zamówienia przyjmujemy poprzez sklep on-line lub osobiście w Salonach Firmowych.

4) Jak się zarejestrować ? Co daje rejestracja ?
Rejestracja jest niezbędna do dokonania zakupów w naszym sklepie. To krótki i bezpłatny proces polegający na wypełnieniu formularza (znajdziecie go Państwo wybierając w prawym górnym rogu strony WWW ikonę Zaloguj się a następnie ikonę Zarejestruj się) podstawowymi danymi kontaktowymi, wymaganymi do bezproblemowej realizacji składanego zamówienia. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych oraz mogą być w późniejszym czasie przez Państwa modyfikowane. Po wypełnieniu i wysłaniu formularza prosimy o aktywowanie swojego konta poprzez kliknięcie w link jaki otrzymacie w mailu (na adres jaki został podany w formularzu). Prosimy o zapamiętanie swojego hasła i nazwy użytkownika – znajdziecie je w wysłanym przez nas mailu. Nasi zarejestrowani klienci będą informowani mailowo o wszelkich promocjach i ważnych wydarzeniach z „życia” naszego sklepu. Mają oni też możliwość przeglądania dotychczas złożonych zamówień.

Płatności

5) Jakie są sposoby płatności za zakupiony towar ?
Za zamówiony sprzęt można zapłacić na kilka sposobów:
- gotówka/karta: tylko w przypadku osobistego odbioru towaru w Salonie, po uprzednim telefonicznym lub e-mailowym potwierdzeniu terminu odbioru z naszym pracownikiem.
- przelew-przedpłata: zamówienie zostanie zrealizowane, gdy pieniądze znajdą się na koncie bankowym i zostaną zaksięgowane (nie wymagamy przesłania potwierdzenia wpłaty na nasze konto), przelew prosimy dokonać po otrzymaniu informacji od osoby obsługującej zamówienie.
- za pobraniem: w wypadku wysyłki spedycją należy zapłacić za towar kurierowi gotówką w momencie odbioru przesyłki, usługa dotyczy tylko zamówień do kwoty 6000zł brutto.
- e-przelew: wystarczy że posiadają Państwo konto bankowe z możliwością przelewów przez Internet.
   

6) Jakie są dane do przelewu-przedpłaty ?
Yamo Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 4A/7, 50-541 Wrocław
ING Bank Śląski S.A.: 75 1050 1025 1000 0090 8026 1762

W treści przelewu prosimy o podanie: REACTOR / Numer zamówienia / imię i nazwisko lub nazwa firmy / adres sklepu, jeżeli wybrano odbiór własny

Dostawa

7) Jak długo czekam na realizację zamówienia ?
W przypadku wyboru dostawy za pośrednictwem spedytora, wysyłki towaru realizowane są w dniu złożenia zamówienia. Zamówienia realizowane są przez dedykowanego handlowca w dni powszednie do godziny 17:00. Zamówienia złożone po godzinie 17:00 realizowane będą w ciągu dwóch dni roboczych.
Realizacja zamówienia następuje po jego potwierdzeniu przez naszego handlowca.

8) Czy istnieje możliwość otrzymania Faktury VAT ?
Tak, wystarczy w momencie składania zamówienia przy określaniu sposobu odbioru towaru wybrać opcję wystawienia Faktury VAT. W innym przypadku do zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny.

9) Czy prezentowane w sklepie towary posiadają gwarancję ?
Każdy z produktów posiada informację w karcie towaru o długości gwarancji. Wystarczy kliknąć na nazwę produktu by przejść do jego karty informacyjnej, celem sprawdzenia okresu trwania gwarancji.

10) Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia ?
Taka możliwość istnieje tylko gdy od momentu złożenia zamówienia nikt się z Państwem nie skontaktował. Należy niezwłocznie skontaktować się z nami drogą mailową (na adres z którego otrzymali Państwo potwierdzenie złożenia zamówienia). Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wprowadzone do realizacji, zostanie ono anulowane przez handlowca.

11) Chcę coś jeszcze domówić – czy dostanę wszystkie zamówienia w jednej paczce i zapłacę jeden raz za wysyłkę ?
Istnieje taka możliwość. Należy niezwłocznie skontaktować się z nami w celu połączenia zamówień, jednak otrzymane zamówienia staramy się natychmiast zapakować i przekazać do wysyłki. W przypadku zbyt późnego kontaktu, zamówienia realizowane będą w oddzielnych paczkach.

12) Rozmyśliłem się – mogę zwrócić otrzymany towar ?
Zgodnie z Ustawą klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu (dotyczy tylko klientów indywidualnych).
 







Copyright © 2006 - 2017 Sklep komputerowy Reactor.pl. U nas kupisz najlepsze komputery, karty graficzne, akcesoria komputerowe